nehirimmmm 38+6 haftalık hamileyim sabah 5 buçuk gibi nişanım geldi kanlı şekilde hastaneye gttm 1 cm açılma var haff sancı çıktı normal dediler şuan hala sancım oluyor ve leke şeklinde kanama oluyo benim gibi yaşayan var mı bu durumu
Glsh14 nehirimmmm bende 38+6 haftaligim.1.5hafta once nişanim az az gelmeye basladi dun gece baya cok geldi.2 gun oncede kontrolde 3 cm acikligimin oldugunu ogrendim ama doktorum kendi sancilarimin gelmesini istiyor bekliyoruz bakalim ne zaman baslicak dogum diye
burcuo nehirimmmm Benim 40+6da gelmişti. Sezaryen olacaktım ama kovid olduğum için bir türlü doğuma gidememiştim. Kanama başlayınca gittim. 3 cm açılma olmuştu. Çok hafif bele ağrı vuruyordu. Bir de regl ağrısı gibi hafiften karnım ağrıyordu. Daha fazla beklemeden birkaç saat içinde sezaryene alındım. Allah yardımcınız olsun.
nehirimmmm Glsh14 ben iki defa gttm açıklık hala 1 cm ama sancım başlamş dayanamyrm artk evde sancımı çekmemi söyledi doktorum