Selinay1801 Biz bugün 39.haftamıza girdik ve hareketleri çok az yaklaşık 1.5-2 saattir hareket hissetmiyorum hastaneye gitmeli miyim
Inan_busra40 Selinay1801 canım ben daha 36. Haftadayım ama senin haftanda çok normal alanı tamamen daralıyor ve kanala giriyor bu yüzden çok hareket edemiyor yine de biraz bekle çikolata vs ye duruma göre git doktoruna 😘🥰
mervekorkmaz25 Selinay1801 zaman zaman cok az bazende iceride minik bir canavar varmis gibi hareketli 🥰😄
Buseyllzr Selinay1801 bende 39 un içindeyim hareketleri düzensiz bir gün az hareket ediyor birgün hiç durmuyor ama hergun mutlaka 2-3 kere hıçkırıyor şuan bile hıçkırıyor hatta ordan içim rahatlıyor. Artık yerleri çok daraldı küçücük karında hareket etmeleri çok zorlasti normal azalması bence ama yinede 3-4 saat kadar hiç hareket hissetmezseniz mutlaka acile gidin
Esincapkin Selinay1801 bizde 39 başLadik çok şükür hareketli bizim doktor 1 saat içine 5 hareket dedi daha az olursa gel demişti sizin 2 saat diyorsunuz gidin bence
Seval4120 Benimde 39 haftalik ama gayet iyi hareketleri. Ama doktorum 4 saatte 6 kez hareket eder takip et demişti bizim sanki hiç uyumuyor sürekli hareketli . Ama yeri daralinca hareketleri kisitlaniyor diye çok duyuyorum takip et yine