Sulemiiyy oy kuzuuum.allah yardmcın olsun üzülme dıcem de illaki üzülürsn.ama rahım sende yumurtalık sende daha sağlıklı guzel bır gebelık belkide senı beklıyor😍 düşük yaptıktan hemen sonra hamıle kalma bekleme süresince bekle.yoksa yıne düşük olabılır,sonra hamıle kal allahın izniyle sağlıklı guzel bı bebegın olacak.sabırlı ve şükür dolu ol ♥️🦋