Anneyim6 Şeker yüklemesi kacıncı ayda yapılıyor yapan varmı şart mı? Benn bügün 24. Haftayı bitirdim 24+1 olduk geç kalmadık inşallah yaptırmak için
Edabilal2005 Anneyim6 yani yaptır bende şeker çıktı yaptırmamakta çok ısrar ettim ama doktorum kilo alımımdan şüphelendi ve yaptırdım sonunda yaptırmasaydım kötü olurdu yani