12_ze Kızlar 26 Ekim son bitiş günü 6 gün sürüyor desek 20 Ekim oluyor başlangıç günü doktor da bir yanlışlık var adet tarihinde demişti ama adetin son tarihin ne dediklerinde son gününü söyledim. Yani bi hafta önden mi gidiyorum kızlar öyle mi oluyor
aslhankrhan94 12_ze Başlarda tam tutmuyor sizin tarihiniz ile ultrason tarihi. Zamanla bebeğin gelişimi adet tarihinize uyum sağlıyor merak etmeyin. 🌼🌼
Ozge 12_ze 20 ekimse ilk gün 33+4 haftalıksınız. Benim de son adetin ilk günü 25 ekim 32+6yım uygulamaya göre. 🌸
aslhankrhan94 12_ze Ay ben yeni öğrendiniz sandım 🙈 Bir hafta önden ya da geriden gitmesi sorun teşkil etmiyo merak etmeyin. Benim bebeğim de 1 hafta geriden geliyo bazen 🤔