Kızlar 22+5 deyim ve hamilelik öncesinden beri kabızlık sorunu yaşıyorum. İlaç kullanmadan resmen artık çıkamıyorum.ilacıda çok sık kullanmak istemiyorum açıkçası ama bir hafta becunis içiyorum diğer hafta lavma yapıyorum. Benim gibi bu derece kabızlık yaşayan var mı ?? Yada böyle bi sorunu çözebilen var mı ?