minik4550 normal sertleşme yaşamanız. Bu haftalarda rahimde kasılmalar başlıyor. Önemli olan sancı. Adet sancısı gibi başlarsa, dinlenmekle geçmezse, 5 dakika da bir şiddeti artarsa o zaman alarma geçmelisiniz ki zaten biliyorsunuzdur. Onun dışında normal karın sertleşmesi doğuma işaret değil. Bu haftalarda olması gereken şeyler. Doktorum bana öyle demişti. Herhangi bir su gelmesi, nişan gelmesi durumunda tabi direk hastaneye gitmek gerekiyormuş beklemeden. Korkmayın yani. Ben 39+4 oldum. Sürekli karnım sert. Yumuşadığını haftalardır görmedim. Ama sancı namına hiçbişey yok. Alıştım artık. Başlarda anlam veremiyordum. Nefesim kesiliyordu filan. Sonra yalancı kasılmalar diye tecrübelendim. Rabbim evlatlarımızı sağlıcakla, sorunsuzca kucağımıza alabilmeyi nasip etsin🤲🏻