Arkadaşlar bebeğimi dogurali üç gün oluyor.gunduzleri hep uyuyor uyandiramiyoruz.geceleri ise saat 12 den sabah 9 lara kadar asla bir gram uyumuyor ben bittim gerçekten mahvoldum kendimi cok çaresiz kalmış hissediyorum böyle bisey yaşayan varmi aranizda?