Euqenien Merhabalar arkadaşlar ilk gebeliğim aşırı zor geçti . Gebelik zehirlenmesi yaşadım bebeğim 34 haftalık doğru düşük kilo ile. İkinci de bunları yaşar mıyım diye çok korkuyorum. Böyle bir durumla karşılaşan var mı 2. Gebelik nasıl gecti
Melissa_20 Euqenien Salam Aleykum canim hamilemisin simdi? Benim ikinci hamileliyim her gebelik ayni olmuyor ben birinci hamileliyimde cok iyi gecirmisdim bunda cok bulantim oldu halsizliyum oldu ama 11 haftadan sonra yavaw yavaw duzeldim korkma bemce her defasinda ayni sey olucak deyil Rabbim kolay hamilelik nasip etsin inweAllAh
Aaazlize Her gebelik aynı degil canım içini ferah tut. Bi kere yaşadın diye aynı seyi bi daha yaşayacak degilsin
Euqenien Aleyküm selam çok teşekkür ederim arkadaşlar henüz değil ama korkudan dolayı geciktiriyorum şükürler olsun oğlum 6 yaşına geldi . Şimdi kardeş istiyor. İçimi ferahlattiniz Allah sağlıkla kavuştursun inşallah