28 mayısta regl oldum ama öncesinde bikaç belirtim vardı bitti denilebilcekken halı yıkadım ve koyu kahverengi lekelenme yaşadım hatta test yapmıştım daha önce post açmıştım bununla ilgili nerdeyse 1 haftadır kuyruk sokumumda ara ara ağrı oluyor 2 haftadır kasıklarımda çok batma oluyor sanki ara ara uyuşuyor göğüs ağrım adetimden sonra geçmedi hala var uçlarında hassasiyet dün ve bugünde akıntım aşırı fazla oluyor altıma kaçırmışım gibi hissettiriyor bazen şeffaf sümük gibi bazen de krem gibi akıntım çok oluyor var mı böyle yaşayıp hamile olduğunu öğrenen anneler salı günü tahlil versem mi diye düşünüyorum :)