Hilalohilal mirage333 ayaz ege olsun 😆 güzel uymuş bence ikisi. 39. Haftadayim bende. Kızımın adına anca karar verdik valla çok zor bir iş
hulyagks mirage333 aslında bende 2 isme karşıydım. Ama iki isimde kısa . Uzmanlar isim kısa ise 2 isim öneriyor cünkü daha gelişmiş bir karekteri oluyormus. Daha cok yönlü oluyormus☺️🌸
mirage333 Hilalohilal 2 isim asla koymam demis olmasam öyle koyardim valla 😂 kıyafet falan yaptircam isimli yoksa son anda bile koyardik ama simdi bile çok gec kaldım