Arzutyfr Merhaba hanımlar, ahşap beşik almayı düşünüyorum hemde anne yanı olsun istiyorum. İkea da gördüm ama kararsız kaldım. Özellikle myllra modeli olan. Kullanan varsa yada almayı düşünen nasıl acaba ?
sliya30 Arzutyfr bende ikeadan alıcam ama bu model bence çok pahalı diğer uygun olanlar tercihim gittim gezdim hoşuma gitti gerçi daha var almama o zamana kadar iyice düşüneyim