Kelebekkkkk Kizlar doğum dan hemen sonra giymek için alt üst önden düğmeli pijama takımı aldım sizce kullanışlı olurmu pijama. normal doğum olacak . Siz neler aldınız
nmtock41 Kelebekkkkk ben de 2 takım öyle aldım bi tane gecelik elbise gibi aldım hastaneden çıkarken de elbise giyerim diye düşünüyorum sonrasında inşallah kullanışlı olur
RabiaKaratas Benjaminannesi mutlaka bol pantolon ve önden dugmelo bisey giyin üzerinize her an emzirmek.gerekiyor. dugmesiz fermuarsiz seyler sinir ediyo insani. Yada bol bir elbise tabi emzirmeye müsait olan
_neslihan_ Kelebekkkkk kesinlikle elbise alın gecelik kanama falan olduğu için o daha rahat direk yukarı kaldırıp değiştiriyorsun ben 2 tane götürdüm keşke daha fazla alsaymışım ha bire ter atıyorsun doğumdan sonra elbise kesin al derim
12_ze Kelebekkkkk alt üst değil de gecelik tarzı elbise daha rahat olur diye düşünüyorum iki takım aldım gecelik ten. Hastanede çıkarken de günlük elbise bence zaten yaza geliyor doğumum sizinde öyleyse elbise tercih edin
Deemetibostnci Kelebekkkkk bende bugun aldım herşeyimi üç tane aldım pijama takımı bir yarım düğmeli bi tam düğmeli birde önü emzirme li aldım ikisini hastaneye birini eve bırakcam
goktugunannesii Kelebekkkkk bir gecelik takımı birde önden düğmeli pijama takımı aldım ebeye sormuştum gecelik daha rahat olur demişti önerisi ile gecelik aldım
Elfs Kelebekkkkk ben sezaryenle doğum yaptım daha yeni 1 tane gecelik 2 pijama takımı almıştım kullanınca pişman oldum 2 gecelik alsaydım keşke diye
Sude-96 Kelebekkkkk ben doğumdan çıktım altıma birşey giydirmediler pamuk koydular sezeryan oldum ama yinede en iyisi ben öyle almıştım düğmeli spor gecelik hem emzirdim hem alttan rahat oldu