Beratalpinannesii sezeryan sonra göbeğin kalmasının sebebi kanın çıkmaması diye duydum ben
Sezeryan dan sonra ebeler gelip karnına bastırıyor kan iyice çıksın diye acısına dayanamayıp bastırtmazsan göbek kalıyomuş
Korsede kullan canım benim çevremde birsürü kişi var sezeryan dan sonra geri eski fiziğine kavuşan korkutma kendini yinede ebeyede sor korse kullanıyımmı diye istersen