Merhaba 31 haftalık hamileyim bütün ailem ankarada ancak ben istanbulda yaşıyorum takipli olduğum doktor da burada fakat doğumu ailemin yanında yapmak daha mı mantıklı ev sahibiyle de sorun yaşıyoruz biraz istanbulda doğursam da ailem yine gelecek ama ev sahibi stresi olmadan ankarada rahat rahat doğursam mı diye de düşünmüyor değilim fikirlerinizi almak isterim