Kızlar 34+0 görünüyorum uygulamaya göre, bebeğim normalde güçlü hareket ederdi. Cumartesi sabahtan bu yana hareket ediyor ama cılız hareketler. Üstelik karnım da yumuşacık oldu. Sola yattığımda ya da sırt üstü uzandığımda sanki hamile değilmişim de çok yemek yemişim gibi bir göbek var. Hiç hamile gibi hissetmiyorum. Neden oluyordur ki? Perşembe günü doktora gideceğiz. Endişe etmeli miyim bilemedim 🤷🏻♀️ Benim gibi olan var mı ? Fikrinizi ve tecrübelerinizi paylaşmanızı bekliyorum 🌸