Kızlar hepinizi tek tek etiketleyemedim inşallah görürsünüz ben hamileyken dişim iki üç defa apse yaptı en sonuncusunda kendi doktoruma sordum bir daha olursa bir dişçiye görün ve antibiyotik kullan dedi ama tekrar olmadı ve doğum yaptım bebeğimde enfeksiyon çıktı ve yoğun bakıma alındı doktor benden geçen bir enfeksiyon olduğunu söyledi gebelikte bir hastalık geçirdin mi dedi ben de diş apsemden bahsettim büyük ihtimalle ondandır dedi. Diyeceğim o ki ilaç kullanmaktan benim gibi korkmayın Allah korusun bebeğimden çıktı acısı ben çok pişmanım. Doğar doğmaz ondan ayrılmak o kadar zordu ki.