Kızlar 36+4 haftalık hamileyim.dün akşam halsizleşip acile gittim.parol vuruldu kan tahlil yapıldı allahdan bişey cıkmadı.suanda her tarafım agrıyo ve burnum akıyo.cuma gnü dogum yapacm.erkenden geçmesi için ne yapmam lazım.bu şeklde doguma nasıl girecm bilmiyorum.bebeklerime gececek dogumdan snra büyük ihtimal bna fikir verin 🙏 lütfen 😔