Tugcezeynep89 bende de kanama oldu hemen doktorumu aradım hastaneye yatırdı 3 gece hastanede kaldım çok korktum adet kanaması gibiydi ve parçalı da geldi hemen hemşireye gösterdim korkulacak bişey değil dedi ama herşeye hazırlıklı olmalısınız dedi dün geldim eve ilaç kullanıyorum çok şükür iyiyim foruma yazmak istemedim bakmak bile istemedim nazara çok inanıyorum iyiyim dedikçe başıma gelmeyen kalmadı çok şükür bebeğimde bende iyiyz bolca dinleniyoruz