Elif-dmn 22 haftalık hamileyim günde kaç saat ayakta kalıyorsunuz, ben uzun süre kalınca bebeğin olduğu yer acımaya başlıyor sanki sizde de öyle oluyor mu
Rabia-22 Elif-dmn bana yasak cok ayakta kalmam.erken doğum rıskım oldugu ıcn.ama gun ıcnde ev işi yemek derken baya ayakta kalıyorum agrılarmda var.magnezyum ıc dedı doktorum
Ruveyda_baskapan Elif-dmn ayakta kalmaktan ziyade bebeğin duruş pozisyonu ile ilgili canım o, erken doğum riskin yoksa korkma
Nisayazc Elif-dmn Elif-dmn haftalar ilerledikce agrilar artiyor bende 23 haftlik gebeyim ve bebegimin kilosu arttikcaayakta durdugum surede kisaliyor hemen yoruluyorum veya kasiklarima hemen agri giriyor oyuzden mumkun oldugunca isimi hemen bitirip yatmaya girisiyorum cok ayakta kaldigim zamanlarda gece bel agrisindan uyuyamaz hale geliyorum vucudunu tani ona gore ayarla islerini 🥰🥰
AlmiraAnnesi Bende de oluyordu doktorum çok fazla ayakta durmamamı önerdi ve o ağrılarda bebek artık daha hızla büyümeye başladı rahim genişliyor
Elif-dmn Ruveyda_baskapan erken doğum riski var demedi doktorm ama bebek çok aşağıda benim hareketleri de kasığımda hep acaba riskli mi
Lahinnn Elif-dmn kasıkta bası oluyor zaten 20. Hafta ıtıbarıyle bebek bas asagı pozısyona doneblır kanalda olmadıgı surece sıkıntı yok dıye blıyorum oncelıklı asagı baskı gıbı hıssedıyorsan Rahım agzı kısalıgını olctur doktora kac cm veya mm hocam dıye net cevap ıste olcsun vajinal veya ustten ama rahım agzı kısalığı vajınalden daha net sonuç verır Bebegının gelısımı kac hafta onde bır gelısımde fazla bır durum var mı onu sor De hormonlarına baktır progeston kullanman lazım mı sor Bır de sag sol bobregınde agrı vb cış yaparken yanma batma ıluyor mu
Rabia-22 Elif-dmn onu doktoruna sor benımkide cok aşağıda ayıptr soylemesı sankı tam şeyimin orda hep ayakları tekmlerı.buyudukce yukarı cıkacak dıyorlar ama.bılmıyorm
Birminikcivciv Lahinnn Bende kasılma oluyordu magnezyum ve progestan verdi progestanı kullanmadım acaba bişey olur mu ya
Lahinnn Birminikcivciv benım rahım kısalığım var progestan kullanıyorum bazen unutuyırum ama haftada bır de dusuk onleyıcı ıgne vuruluyorum ondan progeston gunde 1 e dusurdu doktor bısey olur mu bılmem magnezyumu vermedı doktor bana
Lahinnn Birminikcivciv kac aylıksın ? Kasılmalardan dolayı seni tokoya bagladılar mı devlete mı gıdıyon