hayathayal benim de bu hafta karnımda gerilme başladı ve sertleşti biraz özellikle ayaktayken 22+2 olduk birkaç gündür de bel ve kasık ağrım var çok tedirginim ama hareketlerini hissedince rahatlıyorum doktora gidesim var ama artık kovacak diye gitmiyorum 😁