ozlem_d sporu doktorumla ebem ilk 6 ay yasakladı. Yani yasakladı derken karım egzersiz hareketleri vs gibi. Şuan yüyüyüşe ve koşuya iznim var. Hava güzel oldukça dışarıda, kötü oldukça evde koşu bandında koşuyorum da şu göbeğin gitmeyişini anlamadım gitti. Sonuçta 24 kilo verdim az da olsa küçülmesi gerekmiyor muydu göbeğimin😅