anneyim96 12 senedir içiyordum gebeliğin ilk 2 ayına kadar içtim ama hamile olduğumu bilmiyordum, fakat eziyet gibi içiyordum tadı kötü geliyordu , öğrendikten iki hafta sonra birakabildim, sigara zararlarını okudum hergun bebeğe zararını okudum , son paketi attım artık icmeyecem dedim içmedim , zorlandım canım çekti onun yerine havuç yedim bol bol tavsiye ederim