Deletedmom83940 ay gerçekten ne hissedeceğimi şaşırdım bir gün çok iyiyim bir gün midem aşırı bulanıyor dün kusmaktan sesim bile kısıldı bugün bişeyim yok 🤷🏻♀️🥲
Bebisinannesi23 Deletedmom83940 bende aynı durumdayım dün mide bulantısı ve kusmaktan hiç bişi yiyemedim bugün çok sıkı bi kahvaltı yaptım kahve içtim ne bulduysam yedim 😂 her zaman bunu yaşıyorum bi gün çok iyi bi gün çok kötü hiç ortam yok 🤷♀️
Busbusu Deletedmom83940 prilam kullanmiyomusun gercekden gece 2 tane alırsan ise yariyo çekme bu skinitiyi
Nnanaa Deletedmom83940 erik ve ekmek mi shshhsh harika bi menü 😂😂 ay allahım ne yiyceğimizi şaşırdık iyice yaa çok garip bi süreç 😂
Deletedmom83940 Bebisinannesi23 aynısı valla eşim işte olduğu için kendime yemek yaptım yedim inşallah çıkarmam 😢
Munure Deletedmom83940 kaç haftaliksiniz ben daha 8 haftaligim çok kötü durumdayım mide bulantısı yönünden 🙁
Bebisinannesi23 Deletedmom83940 bazen yaptığım yemekleri de yiyemiyorum ben . Neyse bebişlerimiz sağlıklı olsun da bunlarda geçer elbet
Deletedmom83940 Munure 11. haftamdayım canım normalde ilaç kullanıyorum kullanmasam hiç bişey yiyemem
Munure Deletedmom83940 sizde prilam mi kullanıyorsunuz ben daha gitmedim doktora ama herkes prilam iyi diyor insAllah bana da iyi gelir ❤️
Busbusu Deletedmom83940 Deletedmom83940 bn bide şeyi farkettim eğer 2 satten uzun süre bsy yemediysem bulaniyo sende ona dikkat et bı lokmada olsa midemi boş bırakma canm