Hanımlar sezaryan olcam yarın gidip gün alcam bu gün odamızı dizdik yarından itibaren de temizliğimi yaparım sizce eşyaları dizmek için acele mi ettim yani bizdr bebek çeyizi derler dizerler herşeyi annem gideceğin gün dizerdik diyo bende yok kalsın dizili dedim ama yinede içimde hep korku var 😞sağlıkla doğum yapsam artık korkuyla yaşamaktan yoruldum