Kızlar merhaba utanıyorum yazmaya ama çevremdekilerde olmamış olan var mı acaba diye size sorayım dedim . 24. Haftama giricem 3 haftadır vajinamda afedersiniz çok da delik kismi var ya oram atıyor sanki kalp gbi sürekli olmuyor ama oldumu 10 dakka falan sürüyor çok garip yeni başladı sizdede oluyor mu çocuk baskı falan mı yapıyor acaba erken doğum olur diye korkuyorum Allah korusun gidince doktorada bi sorucam ama daha var randevuya