-kimkiii Cuma günü 32 haftalık olacağız nst için çağırdı ama gün vermez daha diye düşünüyorum 31+2 yiz beyfendi nasıl isterse öyle hareket ediyoruz 😂 özellikle karın acıkması olunca fena ağırlaşmaya başladı ayakta durmak çok zor yürümek zor ayaklarımın altındaki kemikler ağırıyor 🥴