Kubrayy08 Hamile giyim değil büyük beden alıyorum, genelde elbise veya tayt tercih ediyorum. Hamile pantolonlarının belinde lastik oluyor hiç sevmiyorum onları, kendime yakıştıramıyorum. Mağaza olarak bir kıstasım yok nereden beğenirsem alırım ama online Trendyol kullanıyorum, kendi kalıbı zaten büyük 25 haftalık olucam Trendyol markasının 32 beden elbisesini giyiyorum😂