MeryemEnes2 Ben hamile kalamiyorum 4 yıldır tanıdık iyi bir doktor varmı?varsa söyleyin lütfen Silivri büyükçekmece hangisi olursa olsun hamile kalamayıp tedeviden sonra hamile kalan varmı tavsiye ediler doktorda
Zeynebim26 MeryemEnes2 infertilite bölümüne randevu alıp genel bı bakılması gerektiğini düşünüyorum canım senin ve eşinin değerlerine bakiyolar inşallah tez vakitte sonuç alirsin
Deletedmom_5 MeryemEnes2 dr levent mıhçıoğlu tup bebek ve inferlite konusunda hzman. Tv’ye falan cikiyor. İnstagramdanda arastirabilirsin. Yer esenyurt
Prensesmelek MeryemEnes2 benımde olmuyordu silivride ahmet bey var ozel kendı yeri ilk ayda hamıle kaldm Allah ondan razı olsn 🙏kesınlıkle tavsye ederm
Zeynebim26 MeryemEnes2 yani sorun yok diyip geri mi gönderdiler sizi ayrıca doktorun iyiliği kotuluguyle alakası yok tüm testler temiz çıksa bile aşılama yada tüp bebek tedavisine geciliyo o bölümde bunları da denemiş olman lazım gittiysen
Yncygt MeryemEnes2 merhaba, bende kadın doğuma randevu aldim tam olarak neler yapiliyor aşamalar nedir bilgi verir misiniz?
MeryemEnes2 Zeynebim26 çatlama iynesi oldum adetjm 10 gün gecikti keseye baktı görünmedi adet sökücü verdi ondan sonra malum özel hastane olduğu için her şey pahalı gidemedim bu sefer gitmek istiyorum yeni doktor arayışındayım😃
Zeynebim26 MeryemEnes2 devlete gitmeni öneririm canım Silivri devlet Hastanesi’nde bu bölüm vardır tüm testler ücretsiz aşılama ve tüp bebekde belli bı dereceye kadar devlet destek veriyo çatlama iğnesi felan gerçekten stresli şeyler devlette onermiyolar ben yaptırdım pişmanım tutmadı sadece iki ay stres yaşadım
MeryemEnes2 Zeynebim26 devletde kadın doktorda yok aksi gibi hep erkek doktor kadın doktor lazım bana😣
Zeynebim26 MeryemEnes2 sen bu bölüme git benim doktorumda erkekti ama sürekli alttan bakmiyo yani testler muayeneler asistan tarafından yapiliyo doktor pek yerinden kalkmıyor zaten çok para dokulcek bı konu o yüzden devletten şaşma derim
Kontiko MeryemEnes2 Beylikdüzü kolan hastanesi dr.fuat Karatepe canım . Suan yurt dışında dönme ihtimali var . Bu ay sonu belli olacak. Ben de kendisinin hastasıyım tüp Bebek uzmanı ama tüp bebek yapmadan hamile kaldım çok şükür. Araştır istersen ay sonu dönüp dönmeyeceği belli olacak telefonla arayıp öğrenirsin