vaveylaaa19 Gebelikte canım aşırı tatlı ve çikolata çekiyor hergün olsa yerim . Siz kaç günde bir tatlı yiyorsunuz bu konuda doktor tavsiyesi alan var mı
12_ze vaveylaaa19 canım bende birden çikolata vs tarzı şeylere çok düştüm ve düzensiz kilo aldım.doktor bu konuda uyardı bebeğe bir yararı yok çikolatanın dedi uzak durmam gerektiğini söyledi nefis ama canın isterse ucundan al biraz gözün de kalmasın dedi.
Ipekkarakus0 vaveylaaa19 hamileliğimin başından beri hergün kesintisiz ya tatlı yada çikolata yedim çok şükür kiloda öyle fazla almadım 36+5 haftalığım 8 kilo aldım toplam ama herhangi bir şeker sorununuz varsa kesinlikle doktorlar önermiyor