Eda_65 miniksen bende yarın 38 olucam yalancı sancılarım var bende artık doğurmak istiyorum ama gelmiyor bekliyoruz bizde 🤣
Fkurt miniksen ay nolur deme öyle bende öyle dedim dedik 37+4te geldi küçücük bişey haftasını doldursun inşallah annesi sende bikac gün daha sık dişini rabbim hayırlı zamanda gelsin
sedaozdemirr miniksen bende 37+0 ım Uyurken saga sola dönmekte zorluk cekıyorum.İyice ağırlaştığımı hissediyorum.Bebek de baskı yapıyor.Ara ara karnım agrıyor gecıyor.Sizin de oluyor mu
Melisakrtl miniksen biz 34 haftaligiz ben simdiden basladim bi dogursam artik demeye🤣 nefes alamiyorum artik cok daraliyorum bebek haftasina gore hem buyuk hem kilolu doktor 37 38 de suni sanciyla getirtiriz dedi 31 haftalikken 45cm 2100gramdi suan kac bilmiyorum
Dilara2552 Sağlıcakla hayırlısı ile kucağına al canim biranda beklemediğin anda geliyor hayal et sadece
Gozi Fkurt Bende öyle dedim dedim 37+3 te geldi minnak kızım 2500 kilo şimdi keşke biraz daha kalsaydı diyorum
Bushrasa Ben daha yeni 34 hafta 4 gün amaaa çok zorlanıyorum bende doğurmak istiyorum çok ağırlaştım bide kizim var çok yoruyor 😣😣 karnım ağrıyor fazla hareket yaparken
Asmel miniksen hoca beni 39+2 de doğuma alıyor hocam 5-6 gün erken alıyorsunuz diyorum siz 37 de doğurmak neden istiyorsunuz😁
Aayyssnn miniksen ay bir aydır yalancı sancilarla ve bel fıtığından kaynaklı ağrıyla yaşamaya çalışıyorum tükendim artık gerçekten bende sağlıkla gelsin bir an önce istiyorum
incisu miniksen acele etmeyin o gelmek istediği zamanı bilir ☺️ Büyüyüp gelişsin içeride hergün bi yeri gelişiyor zaten ömür boyu dışarıda olacaklar