Merhaba arkadaslar 39.haftadayim suan ve yaklasik 1 haftadan beri bikini bolgesinde kizariklik kasinti yasiyorum doktoruma gosterdim ama dermatip gorunuyor dedi herhangi bi ilac vermedi ama kasintidan ve hareket ettikce cok canm aciyor bildiginiz pisik gibi bisey oldu sudocrem ve bepantol kullandim ama gecmedi sizlerde de bu sorun var mi neler yaptiniz ?