Annesed 21+6 olucaz gece yarısı itibariyle özellikle bu hafta sürekli karnımın içi acıyo gibiydi dümdüz yattığımda geriliyo ama çok şükür iyiyiz 🙏👼
poyrazege111 Bende 22+2 olduk daha bu haftadan başladı nefesim kesiliyo daralma oluyo bi iş yapsam falan zorlaşmaya başladı bide bu aralar çok uykum geliyo