Dün sabah dr kontrolüne gitmiştim 2.5 3 cm açıklık ama rahim ağzı sert dedi uyaralım mı dedi bende kabul ettim su kesesini sıyırdım ve germe işlemi yaptım dedi zaten o işlemden 2 saat sonra ağrılarım başladı düzenli bir şekilde 6 dkda 10 dkda bir sancım geldi sancı anını bağırarak ağlayarak değilde Kapıya tutunup çömelip kalkarak pilates topunda zıplayarak geçirmeye çalıştım bugün sabah 7de oğlum doğdu çok şükür darısı sizlere kızlar 🥰