Kızlar merhaba Öksürürken sağ ve sol kasıma yani yumurtalıklarıma mı kasıma mı bilmiyorum ama alt tarafıma sancı giriyor nefesimi kesecek kadar 12 haftalık hamileyim doktora gitmeli miyim bilmiyorum arada da vajinanda sızlama oluyor yaşayan var mı doktor doktora giden bilgi alan var mı bu konu hakkında