Öncelikle hepimiz sağlıkla kavuşalim inşallah yavrularımıza. Geceden beri ara ara sancım oluyordu, sabah doktorumu aradım. Gidip nst çektirmemi istedi, nst’de de sancım çıktı. Doktor yarın yine nst bakacak, sancı olursa hemen doğuma alacak. Dualarınızda bana da yer verir misiniz? Hepinize hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum.❤