Nur123aa Hmy6161 ee hastane suni sancıyla baslatsin 40 hafta olmuş niye bekletiyorlar 🤔 hiç konuştunuz mu doktorunuzla
Nur123aa Hmy6161 demekki bı sorun görmediler gorselerdi 40 hafta da baslatirlardi siz bı sorun gene de bu hafta baslatmalari lazım artık
Mirac_Beram34 Aynı bende 40+3 hala bekliyoruz. Kilosu biraz fazla olduğu için detaylı ölçülcekmiş yarın tekrardan duruma göre napıcaklar bilmiyorum suni sancı istemiyorum sezeryanda. Kendi sancılarımla gelseydi iyi olcaktı. Hayırlısı bakalım