3 gündür sol ayagimin topuğuna basamıyorum sanki diken batmış çok ağrıyor dokunuyorum yumuşak hiç bisey yok çivi mi olmuş ne diyorlar bakiyorm yok ama topugum da böyle ine batıyor gibi bi ağrı var basamıyorum nedir bu bilen varmi 17 haftalık hamileyim