Sedefmina
Merhaba arkadaşlar, yüzüm için hamilelik öncesinde ozonlabs kullanıyordum çok iyi geliyordu. Şu an 17. Haftadayız ve yüzüm için yine başlıcam kullanmaya. Karındaki çatlaklara da iyi geldiği söyleniyor. Karnı için kullanan var mı aramızda yada bu konuda bilgisi olan ?