Didemkrgi canım 12. Haftadan sora organik boyalarla boyanmasında bir sakınca yok ki sen zaten baya ileri bir haftadasın. Dikkat etmen gereken aşamaları dikkat ettikten sonra bir sıkıntı olmaz. Tabi bu yorum kişiden kişiye değişiyor kimi asla boyamıyorum diyor kimi 12. Haftadan sonra sürekli boyuyor. Benim doktorumun dediği ilk 12yi bekle sonrasında problem değil dedi