Aysee20 bu tsh değerini bazı hamileler çok abartıyor, tiroid kanseri olan bir annenin kızıyım, benimde modülüm var, zihinsel gelişim geriliği olması için o değerin o uç değer olması gerekiyor, benim 3.58 çıkmıştı ilk, burda yazınca herkes beni aşırı korkutmuştu, doktorum perinatolog ons sorduğumda sakin ol, bu sanada bebeğinede zarar verebilecek bir oran değil dedi, keza kuzenimde kadın doğumcu oda aynısını söyledi ve ilaç kullanmadım, şuan 20. Haftadayım geçen hafta rutin kan testinde tekrar bakıldı 2.8e düşmüş kendiliğinden… Bir gramda ilaç kullanmadım. O değer çocuğunuza zarar verecek düzeye geldiğinde zaten sizede zarar verir ve bunun farketmemeniz imkansız, zira kendi annemden biliyorum, konuşamıyordu bile sesi tamamen gitmişti tsh ı 60ları 70leri gördüğünde… Sakin kalın, doktorlardan başkasına güvenmeyin lütfen. Hiç kimse doktor kadar iyi bilemez ve hasta aynı değildir.