Leyla1420 Merhaba. 12.haftadayim karın Sol altında ağrı var sancı gibi bir gidip geliyor. Yardim edermisiniz lutfen. Neden olsunki.bebege bir şey ola bilir mi?
ikizsevdam Benim de öyle olmuştu o haftalarda kum döküyorsun demişti doktorumuz ama küçük tuvalette falan yanma olmamıştı sonra bol su iç geçer demişti 3-4 güne geçmişti
myangelson Benim de o haftalarda ağrım olabiliyordu doktorum kanama lekelenme ve çok aşırı şiddetli bir ağrı olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz bol su iç dinlen diyordu bana idrar yolu enfeksiyonu falan da olabilir ona da su iyi geliyor zaten