İyi günler herkese instgram da nokta bebe İstanbul diye sayfa bebek odası takımları bebek arabası beşik vb. Satıyor Daha önce oradan alışveriş yapan oldu mu ? Kalitesi nasıl bazı yorumlar iyi memnun kalanlar olmuş bazıları kötü memnun kalmadım yazan olmuş bu forum da alıp memnun olan var mı acaba bebek odası takımı almayı düşünüyorum fiyatları diğer bebek odası takımlarına göre bayağı uygun acaba kalitesi kötü olduğu için mi uygun diye insan düşünüyor