Deletedmom727271 NOG_06 Bende çok seviyorum eşimin ismini ama kendisi pek istemedi zaten bir sürü var başka koyalım dedi. 😂
NOG_06 SbhtYlmz Evet Muhammet ismi çok güzel ama aşırı ağır bi isim, eşim hiç öyle isim konusunda karışmadı hep bana bıraktı buna da sevineceğime eminim, bebişte babasının tam kopyası ismini de alırsa tam olur 🤣🌸
SbhtYlmz NOG_06 benzesin ne güzel işte☺️Ben eşimi çok seviyorum hani eskilerin bi hurafesi vardırya hamileyken kime bakarsan bebek ona benzer die bende eşime benzesin die hep ona bakıyorum🥰yeterki babasına benzesin ya bilmiyorum bu şahsi fikrim oğluma onun ismiyle seslenmek çok güzel bi his gibi gelmişti ama istmedi dediği gibi ismi güzel ama ağır.Allah hepsine sağlık bersin bebeklerimizin.isim bi boncuk🥰
NOG_06 SbhtYlmz Evet evet çok doğru dedin bizim bebişte işte babasına çekmiş Allah var eşimi çok seviyorum Allah başımdan eksik etmesin, Aminn hepimiz yavrularımızı sağ salim kucağımıza alalım 🌸❤️
haticenurrr NOG_06 bence hiç abes olmaz benim cok hosuma gidiyor bazen denk geliyorum, bende eşime bunu söylemistim geçenlerde oglumuz olursa senin ismini ekleyelim demistim 🙈
Hafize27 Çbizim sülalede var öyle akrabalar seslenirken küçük emre diye hitap ediyor 2 isim olduğu için sıkıntı olmaz bende babama cok düşkünüm babamın ismini eklicem inşallah dedesine benzer
Nisa_yvs Bende eşimin adını koyuyorum daha doğrusu eşim çok istiyordu 😀yiğit emre olacak emre eşimin adi