BbGeBe Her kontrolde heyecanla yüzünü görmeyi bekliyorum ama bizim minik hep arkası dönük elleri yüzünde kafasını plesantaya doğru kapatmış . Nasıl çevircez bu bebeği öne doğru 😂😂
Minnoss_hatun_ BbGeBe Benimkide dönüktü dojtora girmeden çikolata yedim 2 tane sonuç herşey ortadaydı 😂
Menek16 BbGeBe benim oğlum da öyle iki elini çapraz yapıp yüzünü kapatıyor doktor biraz dürterek poz alıyor o zaman bile bi el yine ısrarla yüzünde 😃 asla uyanık olmuyo çikolatalar portakal suları neler denedim ama sanki günlerdir çalıştırmışım gibi öyle derin uyuyor ki gece o hareketlerini tekme acılarını bilmesem masum olsuguna inanırım😅
Ipekkarakus0 BbGeBe ay benim oğlumda öyle ya en son ki ultrasonumuz 28 haftalıkken şimdi 36+5 iz hiç göremedim haftaya çarşamba doğumum kısmet olursa doğunca görecez galiba 🙈
Arzutyfr Benimde oğlum gittiğimde elini yüzünden çekmedi doktor başka sefer gel dedi. Çikolata süt, muz vs yedim gittim bu sefer de ayağını yüzüne atmış yine göstermedi 🙈yandan azıcık da olsa bakmış oldum. süpriz yapmak istiyor galıba 🥰
BbGeBe Çikolata falan yiyorum aslında gitmeden . Hep kıpır kıpır yerinde durmuyo ayaklarını falan oynatıyor ama yüzünü göstermiyor. Sırtı dönük pozisyonda hep.