rizelipek Asil_hatun tek isim tercih ediyorum Her zaman daha kullanışlı bence Ecrin tek başına çok güzel neden illa ikinci isim olması gerekiyor mu Bir de iki isim konuyor çocuklara tek ismi ile hitap ediliyor çocuk ikinci isminden bir haber
ErhanKubra Asil_hatun bence Ecrin takmayın siz bilirsiniz ama Ecrin ismindeki kızlar çok fevri başına buyruk ailesine karşı gelen bir isim bence. Tanıdık bir çok kişi var kardeşimde dahil aşırı insanı yoruyorlar ve hepsi aynı yine siz bilirsiniz
Asil_hatun rizelipek yok aslında bende tek isim seviyorum ama herkes iki isim.daha hoş olur dediği jcin acabami dedim
eminemre99 @“Asil_hatun”#p22591481erhaba canım benim Ecrin görünce yorum yapmak istedim benim Ecrin adında kızım var şimdi biraz rahatsız inşallah dua et canım benim inşallah hayırla sağlıkla kucağımıza alırız bebeklerimizi 😘❤️
rizelipek Asil_hatun millet ne meraklı karışmaya bence tek olarak çok güzel sen gerçekten istiyorsan tabiki koyabilirsin soranlarada sade tek başına seviyorum dersin millete b.k yemek düşer sağlıkla gelsin yeterki
Asil_hatun ErhanKubra yaa korktum simdi isimlerin karakteri belirledigine inanıyorum Eylül düşünüyordum önceden
rizelipek ErhanKubra ay kadını korkuttunuz 😂😂 akrabanın kızı var bizim ecrin kız o kadar naif mütevazi kibar saygılı ki çokta güzel bende inanırım isme göre karaktere ama 😂
rizelipek Asil_hatun eylül benim kardeşimin adı hatta Eylül nisa 😂 şuanda 6 yaşında karekter olarak çok akıllı anlayışlı bir kız çocuğu 😊
taninmayananne Asil_hatun ecrin basli bssina cok guzel ama illa ikinci bir isim ariyorsaniz Ecrin Asil Ecrin Meva Ecrin Ela Ecrin Lina Dusunebilirsiniz.
Asil_hatun rizelipek evet eylullerin hepsi öyle cok iyi sakın ağır başlı oluyorlar herhalde Eylül olucak 😂😂
Asil_hatun rizelipek kız valla korktum ne olur ne olmaz ben fetva hattını arayıp sordum isim ile karakter arasındaki bağlantıyı var dediler isimler karakteri belirliyebiliyormus yani
ErhanKubra rizelipek evet benim kardeşim de çok güzel dışarda da çok iyi sakin ama evde burnumuzdan getiriyor yinede siz bilirsiniz 😊
denizasigi Asil_hatun çok sevindim kardeşimin ismi ben koymustum.. Ecrin Sıla koydum ilerde istediğini kullanır diye 😍♥️
denizasigi Asil_hatun Allah’ın en güzel hediyesi demekya Ecrin tam üstüne isabet oldu çok güzel yürekli bi melek kendisi maşallah ❣️