36+4 um 7,5 kilo aldım.Topaç gibi yuvarlanırım 30 kilodan fazla alırım diyordum şekerden dolayı aserdiklerimi bile yiyemedim.Goguslerim büyümedi elim ayağım şişmedi bir ara ödem oldu ama geçti o zaman bile psikolojim cok bozuldu parmaklarım kocaminkinden kalınlaşmıştı djdjdjdjdjdj ama yemeyle cok ilgisi var cnm ben kaçırdığımda ertesi gün hemen yine sisiyor dikkat ediyorum hemen rahatlıyorum.Ben de en cok el parmak uçlarımda uyuşma oluyor bir de