Aslglyy Mrv58 ben kızım 7 aylıkken oldum ilk. Baya uzun bi süre ama doktorum 1 seneye kadar normal diyordu sıkıntı olmadı
Melekebbr Mrv58 Kızımda doğumdan 40 gün kadar sonra regl oldım ben. Ama bazı sağlıksal sebeplerden dolayı ben emziremedim ve sütüm erken kesildi bu yüzden aktif emziriyorsanız bir sene bile olmamanız çok normal
Mrv58 Pasalarimmmmm anladım cnm emzirince gecikiyor o zmn yeni öğrendim bende korkuyrdum bı hastaneye mi gitsem diye düşündum
Clk56 Mrv58 aktif emziriyorum bebegim 50 gunlukken regl oldum.bide sadece anne sütü ile besliyorum teyzem ve annemde boyle olmus aileden geliyo galiba
SusamTanecigi Mrv58 4.5 ayda oldum seseryan doğum yaptım ve çok az kanamam oldu 6 ay 1 yıla kadar normalmis
Mrv58 SusamTanecigi bende sezeryan oldum normal olduğunu burda yazılanları görünce içim rahatladı bnde dusunuyordum olmuyorum diye
derya-01 Mrv58 bende oglumu aktif bir sekilde emzirdim 3 ay sonra regl oldum bu surec kisiden kisiye degisiyor tabi 1 yila kadar da olmamak normal doktorlar diyor
SusamTanecigi Mrv58 bende aynı düşündüm annem hemen olmuş hatta ama demekki aile ile de çok alakalı değil