Ay sorma ya İlk hamileliğimde sürekli yaşadım bunu kullandığım ilaçlar sanırım sebep oluyordu ancak şu an yine hamileyim ilk ayın içerisindeyim ve belirti olarak tuvalete çıkamamadan anladım
sanırım hamileliklerim hep böyle geçecek kayısı falan tüketmek lazım herhalde ve bol su