Ciceekanne ilk iğneyi vurusumda 12.gun hiç yoktu 13.te kan vermiştim ogrenmistim ama onu kaybettim ilk vurusumda çok belirti vardı kasik ağrısı göğüs ağrısı çok çektim ama bu sefer sadece iğneden sonraki 2 gün çok çektim sonra hiç ağrım olmadı takı 10.gun göğüs hassasiyeti ve kasik ağrısı yine başladı ikinci vurusum ben 12.gun yaptım çok silik çıktı heveslenmek istemedim 15.gun kan verdim hamile olduğumu öğrendim 5+3 şuan cuma günü doktora gidecem ama halen devam ediyor ağrılarım bebeğim benimle olsunda hiçbir ağrı umrumda değil